slika1
slika1

FARMACEVT & KONCEPT

Vse se je začelo v 70ih letih prejšnjega stoletja z Jean-Noëlom Thorelom, z enim izmed prvih farmacevtov, ki je odkril nov radikalen pristop v dermo-kozmetiki, zahvaljujoč njegovi izmenjavi informacij z vodilnimi strokovnjaki iz področja biologije in dermatologije. Razvil je prve patente in položil temelje filozofije Bioderma: Biologija v vlogi dermatologije.

1977 PRVA ODMEVNA INOVACIJA

Prvi izdelek, ki je prodrl na trg, je bil šampon Nodé, ki simbolizira inovativno strategijo Laboratorija BIODERMA. Pozneje mu je sledilo še veliko naprednih izdelkov Bioderma. Ime Node prihaja iz Non-Detergence, ki poudarja izvirnost svoje formule, katere posebnost je v tem, da očisti lase, brez da bi nanje deloval agresivno. Ta formula je prijazna do čebulice lasu in ohranja lipidni sloj, tako lasišča kot samega lasu. Izdelek Node in ostali izdelki v liniji, je bila zelo uspešna in ostaja še danes, prav zaradi te formule, ki neguje lase in jih ohranja mehke.

1977
1985

OD LETA 1985DINAMIČNI RAZVOJ S STROKOVNJAKI ZA ZDRAVJE

8 let po lansiranju prvih izdelkov v lekarne, je znamka v sodelovanju z dermatologi razvila linijo izdelkov. Ker si BIODERMA z zdravniki deli isti znanstveni pristop, je vedno sledila njihovim pričakovanjem pri razvijanju formul. Tudi danes to sodelovanje še vedno zagotavlja nove inovacije za potrošnike. V sodelovanju z ambulantami je bilo možno pridobiti tudi dragocene povratne informacije o tem, kako izdelki vplivajo na potrošnike in kako so z njimi zadovoljni.

Leta 1992 se je Laboratorij Bioderma osamosvojil in ohranil svojo svobodo v raziskovanju in strategijah. Ustanovitelj Jean-Noël Thorel je izbral ekipo raziskovalcev in znanstvenikov z enako vizijo in navdušenjem nad biologijo ter željo po razvoju dermatologije.

1992 LETO NAJVEČJIH INOVACIJ

»Smo ustvarjalci znanja na področju kože, biologije in dermatologije. Naša vizija in razvoj sta drugačna v tem, da se ne ustavimo pri korekcijah nepravilnosti na koži, ampak varujemo naravne mehanizme kože in ji omogočimo da se čez čas sama obnovi. Kako opravljamo svoje delo je enako pomembno kot izdelki sami. Naš obstoj, odnosi z drugimi temeljijo na raison d’être.« Znamka še vedno ohranja temeljna prepričanja Jean-Noëla Thorela. Vse inovacije Laboratorija BIODERMA se začnejo s kožo, njenimi funkcijami in biologijo. Od začetka 90 let in še naprej je Laboratorij osnoval izdelke, ki predstavljajo merila za nadaljnje raziskovanje in ponujajo nove možnosti za razvoj izdelkov, ki ustrezajo dermatološkim standardom in pacientom. Ta merila pokrivajo področja občutljive kože, mastne kože, suhe kože, dehidrirane kože, zaščite pred soncem, las in regeneracije celic.

1992
2001

2001GLOBALNI DOSEG

Odprtje hčerinske družbe v Italiji leta 2001 je uradno označilo začetek mednarodnega razvoja Laboratorijev BIODERMA in njegovih aktivnosti, ki so se začele leta 1990. Tako velika sprememba je bila potrebna, če so želeli ostati v stiku z zahtevami trga. Cilj je bil razumeti pričakovanja dermatologov, farmacevtov in njihovih pacientov, ki variirajo od države do države. Upoštevati želimo geografske, kulture in fiziološke razlike po svetu. Laboratorij BIODERMA je trenutno razdeljen po skoraj 100 državah sveta in obsega podružnice, prodajo, centre za raziskovanje in zasebna partnerstva in univerze.

2009 DRUŽBENA OBVEZA

Novembra 2009 je Laboratorij BIODERMA izpeljal svojo prvo družbeno koristno misijo v Severnem Vietnamu. Od takrat naprej je sodeloval v misijah v Vietnamu in Kambodži s pomočjo francoskih zdravnikov – večinoma dermatologov, farmacevtov in humanitarnih organizacij. Cilj je bil oskrbeti lokalno prebivalstvo z zdravniško pomočjo, računalniško opremo in različnimi materiali. Vsa ta dejanja odražajo vizijo Laboratorija BIODERMA, ki izraža temeljne človeške vrednote kot so: radodarnost, solidarnost in delitev dobrin.

2009
2011

2011NAPREDNA DERMATOLOGIJA Z BIODERMA FUNDACIJO

Fundacija BIODERMA je bila ustanovljena leta 2011 in je sponzorirana s strani fundacije »Fondation de France«. Njen glavni cilj je podpora razvoja dermatologije po celem svetu. Predstavlja ciljno točko znamke, ki se je vedno zanašala na spoznanja dermatologov. Pomaga razširjati dermatološka znanja med zdravnike po celem svetu in razvija temeljna biološka spoznanja skozi etični in družbeno odgovoren pristop. Simbol predanosti znamke Bioderma dermatologiji je letni sestanek "World Rendez-Vous on Dermatology« vrhunskih specialistov iz vseh kontinentov, ki je namenjen prenosu znanja.

PRIJAVITE SE NA NEWSLETTER

IŠČI PO STRANI

SPREMLJAJTE NAS

COPYRIGHT BIODERMA SLOVENIJA 2017.